Behöver ingen rubrik

Tjena

Nu är det på allmän begäran tydligen dags även för mig med en Internetdagbok (läses blogg).
Vad som kommer skrivas eller fotas är inte riktigt klargjort än , men jag har satt några gubbar på den uppgiften.
Kan tänka mig att det kommer bli en del ironi, humor, funderingar över hur vissa saker funkar eller inte funkar i samhället.

Men skaffa er inte några högre förväntningar på sidan, förstår att många nog kommer att göra det med tanke på att allt jag gör brukar bli så gott som geniförklarade. Håll tillgodo.

Idag bär det av en sväng till båten för tvätt och underhåll.





Fortsättning föjer...// T

Kommentarer
Postat av: Jerker

Tjena, vad fint du har fått, lycka till !

2009-06-15 @ 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0